Så är de

När jobbiga saker händer så tror jag på att de händer för en anledning. Även om de kan vara något sjukt jobbigt som händer. Så går de alltid att lösa. Bara man pratar och lyssnar och framför allt inser olika saker så tror jag absolut att allt går att lösa.  För jag vet att de ska vara du och jag och de vet även du. Även om detta har varit våra tre värsta dagar i livet så har jag nu fattat va viktigt de är att prata. Jag har även fått reda på vilka mina riktiga vänner är. Vänner som ställer upp i alla väder. Som jag kan ringa till vilken tid på dygnet jag vill. Ni är guld värda! Så nu är de bara att gå vidare och leva ett ännu lyckligare liv!! För de är jag helt hundra på att de kommer bli! De som inte dödar de härdar!!  <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

allt går att lösa då vet du kanske hur jag känner.. jag e glad för eran skull och hoppas det löser sig till det bästa.. jag önskar att jag kunde va en riktigt vän som du kunde prata med men du kan väl inte förlåta mej :(

2010-10-20 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0