:'(

Jag ligger här i sängen och tänker på vad ont de gör att mista en vän som jag trodde jag kände och kunde lita på till 110% jag vet eller trodde iaf att vännen kände och litade på mig till 110% också men tydligen inte.  Det känns otroligt jobbigt att inte kunna ringa upp personen och bara prata om allt både roliga och tråkiga saker! Jag ångrar mig dock inte att jag sagt upp bekantskapen med personen för lögner är de värsta jag vet. Speciellt när man får lögnen rätt upp i ansiktet.  För jag la verkligen ner så mycket tid och kraft på att försöka hjälpa och trösta dig. Att jag ibland försummade mitt egna liv. För jag vill inte att min bästa vän ska må så dåligt eller bli behandlad på de viset. Men tydligen spela de ingen roll. Du verka inte bry dig ett smack!  Jag är så ledsen för att de blev så här men jag vet iaf att jag gjort allt jag kunnat. Så nu kan du sitta där du sitter.  Det kommer ta tid för mig att förstå att en av dem få personerna som har stått mig närmast inte längre gör de och inte finns i mitt liv längre. Men som sagt jag ångrar inte mitt beslut. Så att komma krypande sen är bara att glömma!!  Trodde att flera år av vänskap var värt mer!

Kommentarer
Postat av: mikaela

det e fruktansvärt att det kunde bli så fel jag skäms verkligen :( jag saknar precis som du att kunna ringa en vän som dej och prata om allt. jag saknar dej jätte mkt du var min bästa vän <3

2010-09-24 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback