De är så tråkigt..

Hmm, nu hatar jag verkligen mina ljumskar! Har precis varit ute på en 1h promenad och har nu svin ont i ljumskarna. :( Ska jag inte ens kunna få gå ut å gå nu.. Hm sjukt tråkigt är de iaf att behöva ha ont direkt efter en rört sig.. Kan inte smörja in mig med voltaren heller då man ju ska skydda sig från solljus nån vecka efter man använt de så de skiter sig ju.. Men men.. Jag får väl helt enkelt lära mig att leva med de.. Kul att inte ens vara 23 och inte få träna som man vill eller för den delen röra sig som man vill..

Nog om elände tänkte slänga in nån bild från gårdagen då jag och Dennis var i långed och kollar på Km i badminton, Dennis fick dessutom vara med och tävla. Ojoj så glad han blev, han vars å modig och skulle göra precis som dem andra och dessutom göra de helt själv jag fick minsan inte hjälpa till eller liknanade.. haha. De var väldigt skoj att se då han brukar bli blyg och lite tillbaka dragen när de är massa nya människor runt han, men inte igår inte. Han var minst av alla då dem andra är typ 8 år eller likanande och tränara badminton minst en gång i veckan så igår var jag en mycket stolt moster! :) Han kom på delad fjärde plats och fick medalj och allt.. Haha..



Här laddar han inför första "grenen" som var att balansera bollen på raket och samtidigt springa runt en liten bana.. :)

Här är de andra grenen där dem skulle skjuta två bollar sedan kaste tre, så var de utlagt en madras med en rockring och en back på som då gav olika poäng.




De var bilderna från "tävliingen" som jag fick med ;) Men självklart finns de en bild på prispalen med :)



Tss, han ser så liten ut.. :)

Han lyckades även tjata till sig lite spel med Emma som han har tjata om så länge haha..



Så de var en lyckad dag uppe i sporthallen.. :) Bilresan hem gick mycket smidigt då han somna i ödskölt och vakna när jag svängde in på deras gata här i göteborg haha. Jag tycker de är lite roligt att de något mer än bowliing som intresserar herrn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0