Fullt ös hela dagen..

Nu är julledigheten slut så nu ska jag ta tag i pluggandet, bloggandet och tränandet igen..  Jag åkte hemåt gbg redan 9 i morse då jag dels inte ville köra när de är mörkt men mest för att jag hade en hel del att fixa idag. Det var riktigt gött att åka den tiden för var typ ingen trafik så de gick finfint att köra. Slog nog ett nytt rekord på att bara åka på motorvägen i 30min haha. Men jag var typ helt själv på vägen då råkar de bli så att de går lite fort haha.. Så jag sladda in på ikeas parkering 10.45 som tur var var de rätt lite folk där med så de gick fort. Sen åkte jag till netonnet för att fixa en sak åt min man, efter de blev de att hämta ut två paket, ladda på mitt busskort samt handla till våfflor som syster skulle bju på, hm ja jo hon stekte dem iaf haha.. Hem för att slänga in alla mina grejer i lyan. F*n va jag hatar att ha mycket att bära när jag är själv och ska upp hit, varenda jäkla dörr går åt fel håll haha.. Var iaf hemma hos syster och Dennis vid 12.15. Dennis fick panik för ha hade pyjamas på sig så fort som attan fivk jag ta på ham kläderna haha sen satt han ett bra tag i mitt knä, sötisen där hade saknat mig. ;)

Käkade våfflor och kolla på skidorna. När de va slut åkte vi till ica kvantum, jag älskar numera ica och tänke dissa coop.. Haha.. När jag kom hem var de bara till att börja packa upp allt, så blev som en ny julaftob, herremingud va grejer jag fått.. :)

Mitt pekfinger som klämdes i bildörren mår inte riktigt bra ännu.. Kan inte strecka ut den helt och har ingen känsel i toppen.. :( Hoppas de blir bra snart för om en vecka är de dags för tenta lite jobbigt att inte kunna skriva då.. :/

Påtal om tentan kanske dags att börja plugga till den nu.. Hm, haha inte mycket pluggande för mig under dessa treveckor, men jag har alltid varit sån som pluggar till prov någon dag innan bara. Men när de är hemtenter och liknande då gör jag klart dem dirket men när de är prov/tenta så blir de inte riktigt så.. Men ska ta tag i detta imorgon efter skolan. Går 9-15 sen är de "ledigt" tills nästa måndag då tentan är.. Så jag är inte direkt stressad.. Har ju varit på alla föreläsningar och jobbat bra på workshopsen så..

Har lita ont i huvudet tror de är för att jag sitter här i min lya igen.. Även om jag nu verkligen har fått ordning och reda här så saknar jag ändå mitt "andra" liv hemma, hemma hos T och Olga..

Jag har verkligen haft de jättebra dessa tre veckor, jag och T har haft de så bra, han har enbart jobbat 4dagar av dessa tre veckor så de har varit skönt att haft han hemma.. Nu är de bara att längta till sommaren och den lååånga ledigheten. Så vi kan leva som våran lilla familj igen. ;)

Ojoj blev ett långt inlägg nu.. Men nu ska jag nog ta och borsta tänderna och lägga mig under täcket...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är så välkommen =D

2011-01-10 @ 15:56:03
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0