90min på vårdcentralen!

Ja jag fick ta tag i denn ajäkla huvudvärk nu. Så imorse åkte jag till vårdcentralen, var en hel del folk där men hade med mig min bok så de gick ingen nöd på mig. Haha.. Tyvärr jobbar inte "min" läkare där längre. :( haha.. Men jag dem tog prover på mig så ska dem höra av sig om det är någon avvikande när dem får resultaten. Dem snodde ett rör med blod av mig där dem ska kolla zenkat, kalciumvärdet samt min ämnesomsättning då jag har lite högre puls än normalt. Mot huvudet fick ajag så länge lite starkar tabletter än vanlig alvedon/ipren.. Så efter jag käka tog jag en tablett. Kan ju inte säga att jag inte har någon huvudvärk alls men den är lite mindre smärtsam just nu iaf. Aja får hoppas de ger sig snartt iaf och vänta på provsvaren..

Syster bjöd mig på lunch när jag var klar hos läkarn, blev mat från whoopsi daisy. Mumms.. Jag tog peppariff med stektpotatis och rödvinssås.. Vi käka här hemma hos mig. Så nu har dem sett till att jag fått en massa disk igen haha..

Jag har även skrivit klart tentan.. Vet inte vad jag ska känna ang de, inget jag orkar tänka på nu igentligen jag har gjort mitt bästa så...

Nee nu tror jag minsann jag ska ta en lite powernap.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0