Så sjukt j*vla nöjd!!

Åhh va nöjd jag är med håret! Även om jag var på salongen från 9.15-13.10 haha. Så blev de så bra och Arlinda är grym! Även hela salongen är bra, så goa och snälla människor där! Så ska ni klippa er i Göteborg rekomenderar jag starkt salong nobless!!

Så här såg jag ut innan jag åkte iväg imorse;





Galet långt och ingen rolig färg på det!

Efter lite träsmak där bak och x-antal timmar i frisörstolen blev de så här bra!! Dock blir de inte riktigt helt rättvisa bilder blir inte riktigt som de är i verkligheten.









Ja som sagt blir inte riktigt rättvisa bilder men de rakade är i lila och de längre är i en rödton. Dock har jag en underton som är brun/mörkbrun. Galet nöjd!! Och min älskade streck är tillbaka! I lööve it! :)

Va bara tvungen att slänga in de här kortet med hehe


Kommentarer
Postat av: putte kusin

snygg frill:)

2012-04-29 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0