Första dagen på jobbet samt på gymmet!

Så där ja då har jobbet kommit igång. Rätt skönt med en "slapp" första vecka då det fortfarande är många barn på semester. Allt känns bra och personal och barn är underbara. Dock mycket jag ska göra haha eller iaf vara med på. Men men jag kommer väl in i det också, med långa dagar osv.
 
Slutade vid fyra idag så då åkte jag direkt till gymmet för att skaffa ett gymkort där igen. Dem va så snälla så jag fick samma pris som sist hehe.. Så de fick bli att träna redan idag, fast startar lugnt så de fick bli 25min crosstrainer idag. Imorgon blir de troligen träning med syster så då får de bli att köra på lite hårdare. Ska försöka få in lite pass också under veckorna då främst powerpace och 500kacl.
 
Väl hemma blev det att käka sen lägga sig i soffan för att kolla på os, trodde jag. Kanske inte den smartaste powernapen jag tagit men vad göra. Vaknade iaf efter 90min och då var klockan 20.00 haha. Tur jag har lite sovmorgon imorgon så jag kan vara uppe lite längre..
 
Jag har en del bilder jag vill visa er men då hittar jag såklart inte sladden till mobilen! Packa upp den i torsdags och den är redan borta haha.. Får hoppas den kommer fram på lördag då jag ska ha en ordentlig städ och rensar dag!!
 
Annars är allt bara bra med mig. Känner mig så där onödigt vuxen nu haha. Med fast jobb, lägenhet, bil och pojkvän haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0