Min dag igår!

Japp igår var de min dag. Och herregud va de märks att man inte har facebook längre. Nu får man verkligen veta vilka ens riktiga vänner är. Okey jag blev bara 24 så inget direkt att fira men ett grattis är väl inte så svårt tycker jag. Men men.. Jag hade iaf en jättebra dag och var bara med människor som står mig nära! Så de var ju klart de blev en bra dag. Mamma och pappa kom först hem till mig så fick en matta jag jättlänge velat ha plus en super fin orkide. Sedan fick jag ett såå fint halsband av min J! Av syster fick jag de enda jag önskat mig nämligen en riktig träningsväska! Så hejdå plastpåse hehe.. Sen fick jag ett nytt armband av Dennis då mitt förra gått sönder.
Efter att mor och far kom hit så åkte vi ut till syster där jag bjöd på fläskfile och hasselbackspotatis, sedan självklart tårta som syster slängt ihop. Blev sååå mätt. Gott va de då tydligen!
 
På eftermiddan åkte jag och J in till stan och tog nån cider/öl samt kolla på folk typ. Vi skulle käkat på avenyn men vi var för mätta så vi strunta i det. Dock stanna vi till på whoopsi på hemvägen så de fick bli att trycka i sig lite mat där iaf. Hehe..
 
Va hemma tidigt men jag var trött och lite bakfull efter fredagens bravader. Så jag somna rätt så fort. Men de var ju min dag så då för jag ju göra som jag vill haha..
 
Imorgon återkommer jag med lite nyheter. Hehe.. Allt känns iaf galet bra och jag vet att de kommer gå kanon! Steget är helt enkelt helt rätt.. tss..
 
  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0