ojoj nu var sommaren över för min del!!

Herregud va tiden går fort! Imorgon börjar jag mitt nya jobb!! GAAAH!
 
Så nu är jag hemma i ggbg igen kom hit i torsdagskväll. Men de är inte fören idag som jag är tillbaka helt i vardagen då jag haft Jocke här! Så nu sitter jag här själv lite halv trött och tja allt är som de alltid har varit haha..
Alla frågar mig hela tiden hur de känns nu inför nya jobbet, men jag kan inte svara på de. För jag har inte fattat det ännu. Känns som denna terminen börjar med praktik och att om några veckor är jag tillbaka på pedagogen. Haha. Men så är de ju inte. Det tar nog lite tid att förstå och komma in de..
 
Så i torsdags var sista dagen på hemvården. Efter en grym sommar även detta året! Så sköna folk på jobbet! Så jag kommer nog tillbaka nån helg då och då å jobbar hehe.
 
Den senaste veckan har de varit fullt upp och den har sprungit förbi. Hämta J i åmål i söndags då åkte vi direkt till hannsebol där mor, far och perarne var så fiska vi, spela kort, skytte och hade de trevligt. Jag och J sov i t'lt och dem andra i ett litet hus. Men fy bubblan jag är för gammal för att tälta hade ont i hela kroppen flera dagar efteråt haha. Sen har de blivit en del kortspel, minigolf och god mat! Så jobba jag ju även tre dagarr förra veckan!
När jag och J kom hit till gbg åkte vi ut till syster för att grilla. Vi hade sån tur med vädret spöregn hela tin haha. Men gött va de ändå. I fredags var vi hem till J´s pappa och sambo. Där satt vi å tjata en stund det kom även ett par till så senare drog vi till liseberg för femkamp! Och ja vilket par vann?!?! Hehe jag och J såklart. Så de var en trevligt kväll. Igår kväll åkte vi ut till olskroken för att grilla och träffa Jessika och Danne. Det gick ju inte helt som planerat med grillandet men men. Va mer kan man begära av engångsgrillar. Haha. Det var en roligt och trevlig kväll och sådan kvällar vet jag att de kommer bli mera av!
Så idag på min sista semester dag är jag rätt så sliten. Körde J till bussen vid 10tiden och sedan dess har jag sovit lite och degat i soffan framför os!
 
Imorgon väntar alltså jobbet och jag ska även skaffa gymkort igen. Som jag saknat att tränat! Så nu ska de bli ordning på de igen. Även på det här att blogga haha. Så slipper de bli fluminlägg som detta.
 
 
Nee vila lite till kanske! :P
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0