EN mycket trevlig lördag!

Igår hade jag en kanon dag även om vädret var kasst! Det kom ett gäng från långed hit till stan. Så vid tolv tiden mötte jag upp dem på stationen så åkte vi ut till kviberg där dem skulle bo men även spela beachvolley. I den nya stora hallen. Det var riktigt fräscht där med bar. Så där va vi från 14-16 sen begav vi oss till "hemmet" där de var dags för årsmöte. Sen åkte vi hela vägen till eriksberg för att käka och bowla. Riktigt skoj och jag fick till en bra serie också. Härligt haha.. Jag valde att gå hem efter detta dels för att jag varot så sjuk i veckan men även för att jag just nu passar Ida. Ingen hit att vara bakis då haha. Fast lite drack jag allt men inte så att jag blev full och heller inte bakis! Gött! Så jag traskade hemåt där vid 23 tiden tog ca 15min hem och de var faktiskt riktigt gött ute då så blev en härlig kvällspromenad.

Så ja en mycket trevlig och rolig dag/kväll var de igår!

Nu sover Ida så jag slöar i soffan samt tvättar..

Imorgon är de vfu igen skojskoj. Dock inte så skoj att jag imorgon går 12h men men va gör man inte haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0