Hatar att köpa skor!!

Åhh jag hatar verkligen att behöva köpa nya skor. Då jag har stora fötter och alla "tjej" skor inte görs i min storlek så blir en rätt så less på att springa i alla affärer och se alla fina skor jag vill ha men inte kan ha.. :( Efter att ha besökt typ alla skoaffärer i stan eller iaf många av dem haha, så strunta jag i det och fick se på när Matilda köpte ett par as snygga skor!! Suck, haha..

När jag kom hem åkte jag iväg till en affär där jag köpt skor förut och ja som vanligt alla fina "tjej" skor fanns inte i min storlek men tjejen i affären såg att jag nu har ett par björn borg skor så då visa hon mig ett par svarta björn borg och ja dem var och är snyggas å då fick jag slå till på dem. Jag gillar ju skorna jag har nu så att köpa samma märke igen var ju bara bra! Då jag vet va jag får! Jag piffade upp dem med oranga skosnören hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0