Julbord

Nu ska jag snart kolla på julkalender då jag inte orkade upp 07.15 i morse.. hihi..
Idag var det julbord med dagbarnen och guud så gott det vra. blev sjukt mätt..Men gott var det.
Har även varit i åmål idag med älsklingen svärfar och gustav. Mycket trevligt, köpte två julklappar.. :)
Nu har jag och mor bakat pepparkakor.. Mumms.. Var dock lite svårt att få dem fina d dem gick i sönder då man lyfte dem från bordet till plåten men men dem ska ju ändå bara ätas upp. :D

I morgon ska jag till vbg gud vad tråkigt men men är ju illa tvungen kommer la ta ca % min hos tandläkarn sen är man klar och ska hem igen det som är det tråkigaste. Men men..

Ne nu ska jag kolla julkalendern..
Ha de

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp hämtade nycklarna i tisdags =)

2007-12-20 @ 10:56:36
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Maria

Syns kommentarerna nu? ;)

2007-12-20 @ 11:03:10
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0