Julkort

Då har man jobbat en dag till på förskolan, idag blev de lite bättre eftersom jag började 07.00 så jag hann städa allt innan jag började i köket tog ungefär 2½h att städa allt då har jag räknat med tvätten. Sen blev de till att ställa sig i köket hade inte så mkt att göra i början då diskmedlet till maskinen tog slut och folket visste inte var de fanns mer så jag sprang runt över allt men fans inte så en i personalen kom äntligen med det då var kl ca 10.00.. Helt sjukt men men. Var ingen god mat idag då det var kot fisk och minut potatis med sås. Men jag käka fisken iaf.

Så nu har jag lagt köttfärs på tining så ska ta och göra mig en god köttfärsås med fullkorns patsa den.. Mumma de!!
Idag kommer inte min kära pojkvän hem förens sent då dem idag skulle ha  någon slags avslutningsmiddag typ 3 rätters nere på basen den skulle börja med 18.00 18.30 någon gång där. Så är tur det är tisdag idag då har jag nått att kolla på, på tvn Hihi.

Ska springa ner till affären snart med och köpa frimärken till våra julkort är fan sjukt detta med frimärken dem kostar mer än själva julkorten. Märkligt.. Men man skickar ju inte post på posten så ofta nu så då får de väl gå.. :P

Idag är de säsongsavsluting på DH :( Vad ska man nu kolla på på tisdagar..


Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Jag kollar House :)
Älskar DH sjukt mycket, men har inte femman här..*suck*
Får väll ta och önska mig Någon box istället! Ha en fortsatt finfin dag, kram

2007-12-11 @ 15:12:06
URL: http://acira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0