Långed

Igår började jag och pojekn våran resa klockan 08.00 då vi tog bussen till tågstationen där tåget avgick 08.50. Vårat tåg blev så klart försenat till gbg med ca 30min men vi hann iaf att träffa syster och dennis. Även att käka, blev en taco buffe mycket mycket gott :D Sen var det bara att hoppa på nästa tåg som tog oss till mellerud där svärmor väntade på oss och tog oss till flaterud. :D Tjata lite där gjorde i ordning i rummet sen bar det av igen då jag och pojken ställt upp på att hämnta killens lillebror, min kusin och hans tjej i gbg då dem varit på konsert så ca 22.00 bar det iväg igen :) Var utanför skandinavium precis i rätt tid så hoppa folket in så bra det iväg till långed igen. 03.00 kom vi i säng.. Hihi.. Blev en himla massa mil den dagen men var en mycket rolig dag tillsammans med min kära pojke.

Idag åkte jag och far till bäckefors för att jag skulle lämna blod för första gången kl 11.00 var min tid men kom inte ut från rummet fören 11.55 Haha.. Snack aom att far var lite små irri. :D Men då detta var min första gång så blev jag lite för mycket yr så jag fick ligga i sängen ett tag. :) Sen när det var dax att resa sig så blev jag yr och blek igen så jag fick inte gå men efter 55 låånga minuter fick jag lämna rummet.. Hihi.. Men nu har jag ju gjort en god gärning. :P

Nu ikväll har jag varit med mor och monica och handlat inför julbordet som är med dagbarnen i morgon.. :D Så imorgon blir det lek hela dagen och mycket god mat då jag har längtat efter denna jul mat!!!

Nu borde snart älsklingen komma hit, blir nog at man ser en film fast kommer snart somna känns de som då jag inte sovit så mycket på två nätter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0