Lucia

Har dock inte märkt av att de varit lucia idag mer än att dem sjöng på RIX FM i morse då. Ha ha. Sen hade några bran på sig lite glitter och så men annars har de kännts som vilgen dag som helst.
Då gör man sista dagen i morgon då känns skönt att det är helg igen fas har gått sjuukt fort, börjar kännas i kroppen nu att mna gått upp 06.20 varje dag det tar ju en vecka eller två innan man blir van men nu ska jag ju ha låång ledigt. :D Två veckor minst iaf har sagt till Carin att jag är tillbaka i stan den 31 så hon skrev upp att jag var tillgänglig från och med den 2/1 så det är ju nice. :D

Nu ska ni få se på nått roligt :D image86Älsklingen har fixat detta åt mig plus ca 25 toa rullar till det är 12 st som ni ser där sen är det 10st disktrasor som jag redan fått ca 7st sen är det två diskborstar som jag oxå har fått mera innan så har väl typ 10st såna oxå, 4liter diskmedel, mm. Så nu ska jag väl inte behöva köpa något utav detta medans pojken är på sjön skulle jag tro. Toan är helt fulla av toapappaer typ. ha ha. Men jag klagar inte då det är mycket pengar vi tjänar in på detta.. Hihi..








Här är då den lilla tvn. :D Som jag nu är "barnvakt" till, i ca 4 månader.. NICE!!
image85


Nu har vi fått två julkort ett från mor och far och ett från Dennis. :D Roligt att man hinner få några innan man åker till långed, fast jag vet ju dock inte om vi kommer få några mer men man hoppas juh. :)

Här bjuder jag på en bild från mitt jobb denna veckan där jag tillbringar den mesta tiden på dagen :Dimage87Är det inte vackert. Ha ha..

Nu tror jag minsan att pepparkaksdegen ropade på mig! Ha dè

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det skulle va bra för är ju ganska mycket ledig sen vid jul. Men är väl bara att fortsätta vänta ;) jadå bilder ska komma ;)

2007-12-13 @ 15:55:43
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0