Mörkt

Vilket jäla skit väder det är nu alltås. Man kan ju inte bli annat än deprimerad. Men har iaf haft roligt på jobbet. Är ett underbart ställe att jobba på. Och dem är såå nöjda med mig. *Stolt* Så ska bli kul att jobba där i morgon med.
Gunilla sa de förut att om någon blir sjuk här igen så vill vi ha dig, om du vill förstås. :) Ja de vill jag gärna. Hihi.

Nu sitter man här i mörkret har ju tänt i fönsterna sen tända jag lite stearin ljus med.. Mysigt.. :) Väntar nu på att älsklingen ska komma hem. Undra vad de blir för mat idag, då jag sa till pojken att han får betsämma men han vill att jag ska göra de men jag har noll fantasi just nu så jag vet verkligen inte. Men men de ger sig väl va de blir för mat..


Undra när vi ska orka få upp alla tavlorna igen.. Puh.. Men måste göras innan den 17/12 då jag vill att de ska vara fint på nyår, plus att tavlorna ligger på typ alla stolar och på köks bordet och tar plats.. tss.

Hm det har hänt nått med Älsklingens ena blomma som han köpte, den minsta va dem han köpte den mår inte bra. Vet inte varför den blivit så här, bladen har blivit gula och torkar ihop och ramlar av. Vad kan detta bero på!?!

Ja just ja detta har jag glömnt att berätta. Mitt buss kort gick ju ut 23november eller när de nu var. Jag skulle då fylla på mitt kort. Det jag hade var ett så kallat 2 zons kort och kostade 530:- för 30 dagar. När jag skulle ladda om mitt kort stoppa jag ner det i läsaren gav buss chaffören denna gång endast 350:- då jag nu bara villa ha ett 1 zons kort. Men till min stora förvåning blev det åter igen laddat som ett 2 zons kort fast att jag bara ladda med 350:- Haha. Jag tror man måste få ett helt nytt kort om man bara vi ha ett 1 zons kort men jag hade tur denna gång, buss chaffören kollade aldrig på kvittot så ingen blev ju gladare än jag. Så detta måste jag prova igen. Ha ha är ju inte mitt fel om dem inte kolla ordentligt. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tror ju att han inte har gröna fingrar bara eller för lite vatten å för lite ljus

2007-12-06 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0