Tullskolan

Jaa, telefonen ringde idag :D kändes som att den inte skulle göra de men de gjorde den som tur var :P Idag blir de på ett nytt ställe som heter Tullskolan ligger på väg in mot centrum. Börjar 09.30 till 15.00 eller 15.30 Carin visste inte riktigt de än.. Och har jag tur så blir de jobb där i morgon med då det är en som är sjuk. Kan ju alltid hoppas :)

Var skönt att få sova till 08.15 iaf för är lika trött idag vet int eva detta beror på älsklingen är lika trött han fast han går ju upp vid 07.00 men ändå igår la vi oss 22.00 så jag fattar inte varför men är säkert för att de är så mörkt och trist ute.

Ne nu ska jag käka nått innan jag ska ge mig iväg.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0