Biljetter

Ja nu är de mycket med biljetter här tycker jag.. Hihi.. Men nu har jag beställt biljetter hem hit också det blir hemfärd den 31/12 tillsammans med pojken och mika än så länge hoppas även på att Larsson och Nettan hänger på.. :) Vi ska nämligen "fira" nyår här. Så jag och killen och mika passa på att boka biljett idag då den endast kostade 116krgrymnt billigt för att åka tåg helavägen hit. :D Men nu får de allt vara slut med biljett köp ha ha. Men nu har jag så jag kommer te gbg till helgen, så jag kommer hemhem till jul och sen så jag kommer hem på nyår. Perfa!!

Usch va de är tråkigt att tvätta. Ändå var de inte mycket tvtt idag men de tar ju sådan tid.. Hehe. Men hinner bli kklar precis till iol och de är ju tur. Ha ha. Kommer säkert somna i soffan i första reklam pausen. Så trött och sliten jag  är. Hihi. Men i morgon ska jag sova såå länge om jag inte blir väckt av något.

Nu sitter min pojke på färjan till polen :) Men han kommer ju hem om ca 24h. :) Men i morgon ska jag och Oskar ha lite förfest med tv spel. Oskar ringde även förut och fråga om jag ville med och bowla men kände att jag inte orkade med det när jag hållt på hela dan. Men de var snällt av dem att ringa och fråga. :D

Ne nu ska jag snart hämnta de sista av tvätten!!

Kommentarer
Postat av: systeryster

jaså du, du hade tänkt att sova i morgon? bra att du skrev de så jag kan ringa runt sju åtta å kolla så du e vaken :-) nu ska jag lägga mig, lite trött ja med, får läsa lite hp först bara. kram kram

2007-11-30 @ 21:17:09
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: Maria

Javisst det ska jag ordna ;) Fast inte just nu, men snart =)

2007-12-01 @ 10:11:58
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0