Livet

Så då var ännu en dag äver och i morgon är de redan torsdag detta är ju inte sant. Hihi..
Jobbade ju idag också som ni vet. Så har jobbat 20h bara denna veckan är grymnt nöjd med de. Sen hoppas jag såklart på mera jobb i morgon och på fredag brukar alltid bli jobb i slutet på veckorna. Hihi. Så hoppas på en full vecka med jobb :D

Ikväll blir de en madde kväll hihi.. Är ju som ni säkert alla vet fotboll ikväll men jag tykcte dem spela så kasst i lördags så jag tittar mycket hellre på room service och greys anatomy, så då får min kära kille vandra bort till erik eller nisse vem de blir vet jag inte. Och kolla på fotboll ingen blev ju gladare än killen hihi.. Kanske inte så kul att kolla på fotboll med meii så.. Hihi..

Sov i hela 20min förut efter jobbet och de var så sköönt precis lagom lång tid. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0