Shit va jobbigt.

Ja idagblev de jobb igen :D Även idag blev det på vedeby skolan. Så de var roligt att dem villa ha just mig idag igen hihi.. Så blev jobb från 08.00 till 14.30. Härligt nu när man börjar jobba lite mera..Så nu känns de faktiskt gott med helg har ju dock bara jobbat tre dagar denna veckan men jag avslutade med två mycket hårda dagar i disken. För shit va mycket det är att göra där.. Den edna gången jag satt ner va vid en kvart vid tio då de va fika sen en halv timme som var såå skön med 13.00 då de var lunch annars har jag hållt på i ett. De blev värst i slutet då den ordenarie personalen skulle på möte, sen så skulle elin på 50 års kalas så då blev de bara jag och siv kvar plus en enorm disk hög.. Ha ha.. Men de gick ju bra de med. Eftersom jag sitter här ny duschad och bloggar.. HIhi..

Idag har min kära pojke klippt sig de blev så nice. hihi.
Även han som ska stå för matlagningen ikväll.. Kykling med pasta de är ju såå gott.. Erik är även bjuden. För pojkarna ska inte ut idag så då kommer erik hit och hälsar på.. hihi. Dem ska la spela tv.spel och ha sig me dem kan glömma att dem får spela från 20.00 och framåt för då är tvn min.. Ha ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0