Snö..

Snö och snö vet jag ju inte men. Det var något vit som seglade ner från himlen för en liten stund sedan iaf. Inget som la sig men de kom iaf. Hihi..

Ingen Carin som ringd idag. Tyvärr men hoppas hoppas på att få jobba resten av veckan för brukar ju bli att jag få jobba i slutet av veckorna. Så hoppas de håller i sig.  Men jag har allt haft att göra idag åndå. Tog mig en tur till stan åhh vad grejer jag hittade som jag ville ha.. Hihi.. Jätte fin vinter jacka som jag skulle behöva men men. Är bara att vänta på tomnten så kanske man kan köpa den efter. Hihi..

Nu har jag inte så många julklappar kvar att köpa. Fast de är dem svåraste kvar men hihi.. Blir nog att jag får akut handla dem sista detta år då jag får min lön. Men då är jag hemhemma så då får de nog bli en tur till överby eller torp skulle jag tro.

Vad konstigt det börjar kännas nu att inte köra bil.. Tss. Men nu har jag inte gjort de på typ en månad och innan så körde man ju varje dag sen jag fick kortet så börjar kännas lite konstigt nu. Saknar de faktiskt att åka runt och spela hög musik. De är härligt de.. Hihi.. Tänk nu har jag snart haft de i ett år är sjukt detta.


 
Den sötaste killen!
image75

Kommentarer
Postat av: Sandie

va sööt :D

2007-11-14 @ 01:00:26
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0