Tyvärr

Ingen mobil som ringde idag. Tyvärr. Jag börjar bli väldigt less på att gå här hemma bara nu.. Men som tur är så har min snälla pappa kopierat mina betyg mm igen så i morgon får jug 11 st nya brev som jag kan lämna ut till ställen. I morgon ska jag lämna till städfirman, öb, rusta och Olles korvbar. Då har jag lämnat ansökningar till ungefär 10 st olika platser och på nått ställe borde jag väl f*n få tycker man iaf. Jag hoppas även på att dem ringer från Glitter nu också hon sa att hon ringer alltfrån 5-7 om jag nu skulle få komma på en interjuv. Så de hoppas jag ju på.

Så var de måndag då och vad ska jag hitta på!? Är inte så lockande att gå ut är mulet och faktiskt nångon minus grad.. burrr.. Men tännke ändå ta mig en liten pomenad, till städfirman fast att jag inte har några papper att lämna kan jag ju gå bort oh kolla läget lixom fråga om dem behöver extra personal för du kommer jag bort i morgon. Så får de nog bli. Blir säkert en sväng till antingen stan eller lyckeby också. Fast då med buss. Ikväll ska jag till Friskis och svettis på ett ryggpass.. Ska bli skönt att komma igång med nått men dock inte så roligt att träna själv skulle jag tro men jag vet ju inte för jag har ldrig tränat något förut helt själv så de ska bli intressant.

Idag tänkte jag även lägga upp min önskelista här på bloggen. Hihi.. Älska julafton.. tss..

Har tyvärr inte fått in bilderna än.. Kommer lovar..

Ha en trevlig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0