Söker söker...

De blev lite mys igår iaf, men orkade så klart inte kolla klart på hela filmen. Detta med att ställa om klockan gör mig så trött. Fast är ju bra att komma upp i tid men ändå då blir ju dagarna så långa. Fast har ju en del att göra ändå så. För idag gick jag också upp när killen hade gått eller jag gick väl upp med 07.45. Har sedan dess skrivit mera personlighetsbrev för HAND.. Suck de är jobbig.. tss.. Men jag har ju ingen skrivare med patroner i så då får man skriva för hand. Det tar lite tid eftersom de ska bli fint. Ha ha.
Så tänkte dra iväg med 12.00 till Lyckeby för att prova lyckan för att få jobb.. Ska lämna mina CV:N till Willys, Coop och Ica maxi. Så jag hoppas verkkligen att någon av affärerna behöver någon extra personal.
Har kollat klart på Shrek 3 idag med. Hihi den var helt okey.

Nu är de bara två dagar kvar på oktober, de går ju så fort är helt sjukt. Snart är de jul sen poff så blir de midsommar.. ha ha..

Nu ska jag ta tag i disken som ligger

Kommentarer
Postat av: izzabelle.blogg.se

outfittävlingen är igång på min blogg.

rösta!

2007-10-30 @ 11:07:37
URL: http://izzabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0