En dag med mycket promenader

Fredag fredag härliga fredag haha.. Skönt att få vila några dagar nu igen hihi. Veckan som gått har gått otroligt fort men de har varit skönt att jobbat en hel vecka igen var ju ett tag sen jag gjorde de. hehe..

Vädret idag har varit helt underbart, så det blev så att jag gick hem från jobbet härligt härligt, va nog inte hemma många minuter innan jag begav mig ut på nästa promenad som blev till Amiralen för att handla lite saker! :) Kom hem käka, tänkte jag skulle vila en stund men då börja den härja som bara den här i lyan över så då fick man sätta sig och uggla framför tvn en stund. När klockan va si så där 17.45 bestämmde jag mig för att ta en tredje och sista promenix för dagen, då var vädret hur underbart som helst solen stekte i ansiktet och de va riktigt varmt ute härligt! :) Så idag har de blivit många promenader och de märks på min stegräknare har idag gått 20058steg! :) Det är enligt min stegräknare 1mil. Helt okey.. Hihi.. Kommer bli tufft att slå de i morgon men ska göra mitt bästa haha..

Har precis kollat på talang 2008 och shit va grym zara va!! Rös ju när man lyssna på henne.. Söt som få var hon med, hon kommer nog komma långt!! :D

Klockan är otroligt mycket för att vara jag men tänkte kämpa här med datron en stund så kanske kanske jag sover lite längre i morgon känner inte för att gå upp 06.45 i morgon speciellt inte när de ska bli sånt piss väder, så ska kämpa här ett tag haha.. Önska mig lycka till!! Känner jag mig själv så sover jag redan om ca 30min. Haha..

Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0