Flyttlådor

Då var de söndag igen då. Idag hittar tyvärr inte solen fram och de är lite tråkigt men är iaf ca 15 grader så är ju inte kallt iaf. Tog mig en promenad innan frukost i morse på en halvtimme ungefär är så skönt att bara kunna gå ut utan att behöva ta på sig så mycket kläder. Hoppas de håller i sig bara.

Igår eftermiddag blev en inte så lugn hehe. Jag sätte igång med att packa, och när jag väl börjar så tänker jag att då kan jag lika väl fortsätta tills man är klar hehe. Så de blev 4 kartonger packade igår ska idag packa ner skrivaren och lite bröte jag har här på skrivbordet sen mina grytor mm som jag inte behöver sen är jag klar med de som ska packas denna omgång! Känns väldigt skönt! Men jag spara ju de tråkigaste till sist som detta på skriv bordet. Bara massa skit som ska slängas typ hehe. Men de måste ju göras de med. Imorgon kanske datorn med blir ner packad om Karl får igång min bärbara.

Annars idag har jag inte gjort många knop har mest slappa framför tvn men kände för en sån dag idag när de är lgrått ute och så. hehe. Så ska nog lägga mig och läsa lite snart. Innan jag tar tag i packningen.

Guud så skönt att bara jobba två dagar denna veckan hihi. Kanske mina fingrar hinner vila lite med. De syns redan skillnad på dem så var bara bra att jag gick till läkarn hihi.

Imorgon skulle de bli fint väder igen så de hoppas jag på, då blir de att gå hem från jobbet. Är faktiskt en riktigt härlig tur att gå både dit och hem. Igår var ju första gången jag gick mot stan lixom annars dem tre andra gångerna har jag ju gått hemåt hehe. Hoppas på en lika fin vecka som den som varit!

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0