Hm hm hm

Jaha då var de onsdag idag då. :)
 Idag var de ne helt okey dag på jobbet var lagom mycket att göra inte för lite så de blev tråkigt och inte för mycket så man höll på att stressa ihjäl utan helt perfekt. hihi..

När jag kom hem med 14.40 tiden ungefär så var de bara att byta jacka och bege sig ut på en promenad. På min inköps lapp idag stod de present till kusin johanna, päron, havreringar och ketchup. hihi och jag fick tag iallt. :P Så nu ska bara presenten skickas iväg på posten oxå hihi. De får bli i morgon de. :P

Hoppas att jag inte blir lika trött idag som jag blev igår hade lätt kunnat lagt mig vid 19.30 igår haha.. Men fick då sätta mig och nörda med datorn och sen lägga mig och läsa men somna ändå med 20.45 typ. Haha.. Men idag måste jag hålla mig vaken till 22.00 då det är bra tv programm idag hihi.. :P

Jaha, vet inte riktigt  vad jag ska skriva mera nu men. Hehe.. Jo hur många steg jag är uppe i nu! :D Det är hela 12659st. :)

Vädret idag har varit helt okey har ju fått se solen typ hela dagen iaf så man kan inte klaga, fast måste klaga lite på att de blåser lite väl mycket hehe.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0