Lite bättre

åhh det kommer bli en lika underbar dag idag! Solen skiner och de är ca 5grader såå härligt hoppas hoppas verkligen att våren är här för att stanna nu. :)

Nu mår jag lite bättredå det inte rinner i näsan iaf inte än hihi. Kommer väl när jag kommer ut hehe.. Men känns mycket bättre än igår morse då jag fick springa och snyta mig hela tiden så hoppas de är på väg åt rätt håll! :P

Idag blir de att diska på jobbet men kommer ju vara en lugn dag då det är återläsningsdagar så kommer ju inte direkt bli jobbigt sen efter jobbet är de atp. Kommer få en härlig lön i maj har jag räknat ut fö rhar jobbat hela april plus 3½h extra mycket nice de. hihi. Pengarna är mer än välkommna haha. Och på fredag får man lön igen dock bara för 84h så inte så himla mycket men iaf. Jag klarar mig ju kan ju inte leva i lyx jämnt ha ha..

Idag ska min kära syster till tandläkarn stackare! Ska tänka på dig lovar! :)

Ha nu en underbar dag ute i solen folk!!

Hm, dåligt med kommentarer tycker jag?!?!?!

Kommentarer
Postat av: ciac

Haha om det skulle bli riktigt jobbigt med pollenalergin så kan man alltid använda ett cyklop :) har du övat nått på dikten? :P när kommer du hem för gott? Pusss

2008-04-22 @ 13:52:27
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: cia

haha nej men för sommaren iaf! :) okeeej... fan va najs väder det är idag! synd bara att ja måste sitta inne och plugga! :S aja men den var inte så svår! :) haha! kommer du upp på fredagen innan då eller? för jag är ju i gbg haha så då kan vi köra genrep hela natten ;) haha :P

2008-04-22 @ 15:17:22
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0