Mår si så där.

Söndag idag då och en underbar sådan solen skiner och termometern står stadigt på ca 10 grader dock i skuggan men iaf. Men inte blir de någon promenad för mig iaf. :( Vaknade i natt med 02.00 och frös som en galning hade ont i både hals och öron så de var bara att gå upp och knapra i sig några alvedon sen tog det en lite stund innan man kunde somna om, sov lite oroligt men när klockan var 08.30 steg jag upp och ville bara ut men fick hejda mig då jag inte vill bli mer sjuk än vad jag redan är så dagen har spenderats här hemma var bort till karls lägenhet med lite kläder mm och kolla även in hans lya han fick en etta på högsta våningen så den var helt okey. När jag kom hem igen blev det att jag började packa lite klarar inte av att sitta still, hm vem kan man ärvt de av måntro!? Haha. Så jag har pack ner en hel del redan skönt. Nu ska jag bara fixa tejp så ska nog allt de andra bli klart redan till helgen. Nice de!

Hoppas nu att detta härliga väder håller i sig så jag också kan få njuta lite av de. Hihi..

Nu blir det att slappa i soffan igen innan det blir middag idga lir de kyckling igen haha har käka de hela helgen fast i fredags och lärdags var de grillad kyckling. Tss..

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0