Nordman!

Så där ja då var denna jobb veckan över. Härligt härligt.
Slutade inte fören 16.00 idag då det var såå intressant apt möte haha. Självklart var de intressant för den ordinare personalen men inte för mig  då jag inte kommer vara här när det kommer träda i kraft men men jag fick ju 1½h extra så hehe.
Imorgon är de promenad och korv om gäller, vi sk atill Bastusjö eller nått liknande hehe, har inte hört riktig va de heter men ska iaf ta med mig kameran så i morgon kommer jag bjuda på lite bilder, hoppas att de blir härliga vår bilder. Men de skulle väl bli fint väder så då hoppas jag på de. Åker till jobbet redan med 07.00 då sussan kommer och hämntar mig men vi ska inte iväg fören med 11 men hon börjar en timme innan mig så då blev de så gör mig inget alls då jag ändå är vaken och klar vid sju så.
 Nu har jag städat här hemma igen, kom fram lite damm när Karl var här och hämnta sin stereo så då blev de till att städa lite men mest städa jag för att Mamma och Pappa kommer i morgon! Wiii! :)
Den bästa städ musiken jag vet är Nordman han strömmar alltid ut ur mina högtalare när de är dags att städa eller diska hihi. Har och kommer alltid älska nordman! :)
 Ikväll är de tv som gäller, ungamödrar, sjukhuset sen är de inte nått direkt att se klockan 20.00 så då blr de nog att läsa lite. sen 21.00 är de desperet! :D
 Jag har fått så sjukt ont i mina "skruvar" porslins tänder, de trycker som bara den som när man hade tandställning och man hade varit iväg och spänt åt den, är jätte obehagligt, de ska väl inte vara så när man har inplantat eller va de nu heter! Är livrädd att de är något fel och jag måste opereras igen! Får se om de har gått över i morgon för nu är de andra dan jag känner så här fast idag har de kännts mera. Jaja alltid ska de ju vara nått, med fingrarna går de iaf framåt , och de är ju skönt!
 Nu är de dags för lite kvällsmat, blir youghurt, frysta hallon och banan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0