Power nap

Hejsansvejsan!

Nu är allt färdi packat som ska vara packat till nu, känns otroligt skönt. Så nu kan jag , Mamma och Pappa bara ta de lugnt när dem kommer. Om min kära far klarar av de vill säga. :) Men de får bli många promenader så ska de nog gå bra, hoppas på fint väder med bara så. Kommer bli så mysigt tror jag! Hihi.

Det blev visst en "liten" powernap för mig förut från ca 14.00-16.30 haha. Jag la mig i sängen för tänkte läsa tills spårlöst började men så blev jag väl så trött, för hade iaf sätt på tvn och det är farligt att ligga i sängen med tvn på för då somnar jag bara så nu får de vara slut med de, nu blir de till att återigen börja sitta i soffan då jag inte är sjuk längre. Har ju somnat innan 21.00 både fredag och lördag nu bara för att jag har låge i sängen och kollat på tvn haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0