Seg

Mja nu känner jag mig trött och seg. hehe. Ca 2timmar tills jag ska på mötet jippy. Hehe..
Igår börja jag kolla på häxdansen på svt.se så tänkte jag skulle kolla vidare på de nu innan jag ska dra mig så man kan slö lite hehe. Så jag orkar vara vaken senat idag haha. :)

Idag blev de ingen middag när jag kom hem då jag inte kände att jag hade tid och ork till det istället blev dem en "drink" av banan, hallon, björnbär och vanilj youghurt! Självklart lite bubbelvatten till de.  Se så mummsig den ser ut! :D

image275image276


Så här kommer jag se ut under mötet ha ha. :P Har precis duschat här så håret är blött inte fett :P

image277


Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: syster

va smal du ser ut sketunge! Men nu är jag snart ikapp och tar hem storkovan på midsommar! ;-)

2008-04-15 @ 18:59:52
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: cia

jag ser att ögonbrynen är trimmade å fina! :) haha... Fin bild förresten! :)

2008-04-16 @ 00:45:41
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0