Torsdag morgon

Härligt nu är de bara två dagar kvar att jobba denna evckan sen får jag vila ut mig ordentligt hihi. Men idag mår jag faktiskt bättre är bara lite hes och hostar lite då och då men annars är de ingen fara med mig, hihi. Sitter redan med mina solbrillor då det börja klia i mona ögon men de är ju för pollen. Är de inte de ena så är de det andra haha. Vädret är fortfarnade härligt fats idag var de lite kallare 1grad ca men solen skiner än iaf såg lite moln borta i horisonten. Idag ska jag iaf ta mig en lite promenad nu får de vara slut med detta. Haha. Har ju gjort de för mitt eget bästa men nu tycker jag inte de är kul att bara sitta inne efter jobbet.

Imorgon är de redan fredag igen sjukt va fort de går nu. Så i morgon får man lön igen med! Härligt härligt hihi.. Under helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra de jag hade planerat blir nog inte av då det ska bli piss väder men på lördagen får de bli en tur på stan måste köpa present till Mika hon fyller ju 20 på söndag! Tyvärr kan jag ju inte komma till henne och fira men de får vi ta igen i sommar! Hihi..

Nu ska jag ta och göra mig i ordning inför jobbet, idag kommer de bli en lugn dag igen. Hade ungefär 450 ungar igår men idag kommer de bli ännu mindre då dem har återläsningsdag idag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon!
Nu är det snart sommar och Rix FM Festivalen är snart igång. :) Ska du på någon utav de städer de kommer till i sommar?

Ha en trevlig dag!

2008-04-24 @ 06:59:28
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0