Äntligen!!

Äntligen kom ett sånt samtal jag väntat på!! På måndag kl 09.00 ska jag på en jobbinterjuv :D Så glad hihi.
även om de bara är en interjuv så är de ju iaf ett steg åt rätt håll!!
Det har varit en mycket bra dag på olika sätt, gick bort till syster med tio tiden idag va ju nån dag sen vi sågs nu ju så de va mycket trevigt hihi. Sen skicka Larsson och fråga om hon fick  komma förbi och se hur jag bor. Så när klockan va 14.00 så gick jag bort mot wieselgrensplatsen och mötte upp henne. Så när vi kom hit så kolla vi på film och tjata mycket mycket trevligt!
Jaha nu blev det ändrade planer här för min kväll. :) Nu ringde syster och undra om jag kunde komma bort och passa dennis en stund då dem skulle iväg och kolla på nån båt eller va de var. Så ja snäll Syster/Moster som man är så gör man ju de. :P
Så nu hinner jag inte skriva så mycket mera!!
Ha en trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0