Ca 6timmar

Så var lördagen över då, och den gick fort fast ändå lite sakt. Sov över hos syster inatt då jag var sjukt trörr redan vid 19 tiden igår så när dem kom hem med 21.30 så tyckte dem jag skulle sova där hehe..
Vakna lite då och då i natt då dennis vakna rätt ofta men somna snabbt igen men jag gick iaf upp med 08.30, la mig hos syster då vi kolla på os. Både hyfsat trötta eftersom vi blev väckat av dennis under hela den tidiga morgonen. Vid 1.30 åkte i mot östrasjukhuset då dennis inte var helt hundra, vi sätt aoss i vänt rummet ca 11.45 och kom ut från sjukhuset ca 18.05 ja ni läste rätt. Haha. SÅ där har vi spenderat våran lördag, vi hade ju iof mycket trevligt men iaf, när de för en gångs skull var blå himmel och ol ute, men va gör man inte för dem små liven. Så när vi kom hem fick de bli burger king som käk, sen åkte jag hem tog mig en skön dusch och ja här sitter jag nu men ska strax lägga mig framför tvn  lär somna och sova otroligt skönt i natt. :)
De var min lördag de!!

Men som sagt haft mycket trevligt med syster och Dennis!!


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0