Interjuven!

Vilken dag de blev idag hihi. Känns i kroppen att jag gjort nått idag inte bara slappat haha. Åkte in till stan med 13.15, då jag hade min interjuv vid 14.00. De gick riktigt bra de känns iaf så, var en super mysig skola med ca 430 elever matsalen var så mysig med kakelugnar, de likna mera ett gammalt litet cafè super mysigt alltså. Dem skulle höra av sig redan i slutet på denna veckan om jag får jobbet eller inte. Åhh de skulle vart så roligt att få de, då det tar ca 20min med spårvagn frn mig dit, sen är jobb tiden 09-15. Super bra tider!! Gaahh så snälla håll tummarna för mig! :D

Åkte sedan med syster och handla vid 17, tiden och kom hem nu för en 30min sen typ. Så fick busa lite med Dennis idag med.
Imorgon kommer kära mor hit. Trevligt trevligt hihi.

Ne nu ska jag faktiskt lägga mig och sova!!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Tack så mkt! Vi blev oxå himla nöjda. Längre fram finns det även plats för litet bord och stolar som passar han så han kan sitta och rita och pyssla :)

Jo han sover faktiskt riktigt bra där inne. hela nätter utan nå besvär och är hur lätt som helst att natta :) Vi är lyckosamma

2008-08-11 @ 21:58:48
URL: http://bambissyrra.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!

har nu utlottningar av designer på min sida.

Kolla gärna in de. :)



Kan även göra en på dina villkor. gå då in på min sida och klicka på design hjälp för mer info! :)



mvh

2008-08-14 @ 18:00:11
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0