Söndag och glömda kort

Vilken härlig söndag jag haft, vakna lite före åtta då jag gick upp käka och gjorde mig i ordning för att gå bort till Emir och Dennis va la där med en halv nio ungefär, busa en stund sen blev de dax för dennis att sova med ca 09.40 då kolla jag på tvn höll på att somna då de vart så tråkigt väder de spö regna så där gött som man somnar till haha. Dennis vakna sen med 11.15 då var de dax för mat, sen kom Emir hem då gick vi till willys jag gick sedan hem när jag handlat klart.
Då blev de att slappa framför datorn en stund tjata med lite folk. La mig sen i soffan framför tvn med ca 14.00 och då somna jag och vakna sen igen med 16.00 haha Och shit va skönt de va att sova en stund hihi när jag vaknat till blev de att göra mat, köttfärsås med spagetti. :)

Kom just på att jag inte lagt upp några bilder från Rix fm festivaeln så måst eju iaf lägga upp en på den bästa!!! :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Jo det tänker ja alltid också att jag ska göra, men av någon anledning blir det aldrig så ;)Haft en bra dag? puss

2008-08-03 @ 18:46:15
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0