Trött, trött och trött

Idag har jag varit mycket trött men de kan ju beror på de där folket som höll på att festa här utanför igår först vid 00.15 tiden för att sedan ha efterfest på asfalten/parkeringen vid 02.30 de va så kul så. Man blir trött direkt när sömnem avbryts så där flera gånger under natten. Så inatt hoppas jag på en lugnare natt.

Hos syster förut så blev de några burkar med mat sedan slängde jag även ihop en sats muffins som syster ville ha. :)

Här hemma har jag städat och städat hihi. Är ju så liten lägenhet men ändå tar de ett tag att städa den inte för att jag har massa bröte över allt utan de blir en del att damma av mm. Men nu är de så fint här så förutom allt hår över allt jag fattar inte va hår jag tappar nu för tiden är nästan lite hemskt ska man verkligen tappa så här mycket hår som jag gör!?

Sen har de blivit lite slö tid framför tvn, nu ska jag strax ta mig en dusch sen blir de nog mer slö tid framför tvn skulle kunna gå och lägga mig nu men de är lite väl tidigt hihi.

Ja de var min dag detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0