Mätt

Oj va fort denna dagen har gått, jag gick till syster direkt i morse när jag var vaken och klar haha.. Så var här runt 10 tiden. Kolla  på vinterstudion medans callo och dennis tog sig en powernap jag halv sov väl också kan jag erkänna haha.. När dem vaknat åkte jag och hämta kina mat jag var såå sugen på de så de var mycket gott åt upp de jag hade kvar nyss så nu är jag proppmätt :)

När vi käkat åkte vi till backaplan jag fick de jag skulle plus lite till hehe.. Blev två tights och en snygg tröja/tunika. Hihi..

Callo och Emir åkte vid 17.30 Dennis somna ca 18.30 så nu sitter jag här i soffan mätt och go.Haha..

Imorgon blir de som sagt jobb från 9 redan uhhh tidigt tidigt haha.. Men men.. Hoppas på att de inte blir hela dagen man ska jobba så man kommer hem med 16 iaf.Men de märks..

Nu ska jag kolla klart på landet runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0