Dagens!

Härligt i morgon tar jag helg, ska bli skönt hihi.. Fast kommer ju inte bli så lugn helg dock men en mycket trevlig och rolig helg hoppas jag på iaf :)

Måste bara berätta en sån sjukt rolig grej som hände på jobbet detta händer rätt så ofta blir många flosker eller vad man nu ska kalla de. Så här var det:
Kerstin säger: I morgon firar jag och min man våran 38:e bröllops dag.
Vi andra säger: Oj så länge :) borde ni ha diplom för.
Kerstin säger: Ja iaf jag som ståt ut med min gubbe så länge :)
Susans säger: Jaha va trevligt, gifte ni er på sommaren eller?!

Alla brister ut i världens gap skratt Susan fattar inget till att börja med! Haha.. Kanske inte låter så roligt men vi hade då sjukt kul på lunchen haha. Hon är bara för rolig susan! :D


Nu i eftre middag blir det till att städa toan sen blir de tv skulle jag tro går inte att gå ut i detta vädret var så nära att jag ramla förut när jag gick från bussen då det blåser sjukt mycke, nästan lite äkligt.
Så jag får ta och vila mig nu så jag klarar helgen hihi..

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0