Ändrade planer!

Fick ett glädjande besked i morse på jobbet att jag kommer få vara där februari ut :D Sen att jag även ska vara där i morgon så denna månada blir det hela 99h jag jobbat och nästa blir nått runt 83 timmar helt underbart.. Hoppas jag fortsätter att ha denna turen nu.. Hihi..
Sen när jag slutade ringde jag mor för att medela detta, och vet ni vad jo då var hon redan i gbg. :D Så hon och syster och Dennis åker idag redan ha ha.. Så dem åker med 18.00 typ. Så ikväll blir det en sen kväll för mig hur ska jag klara av detta.. Ha ha, då jag brukar lägga mig allt från 21.00 till 22.00 ha ha. Men men jag får la sova tills dem kommer om det blir allt för sent men skulle tro att dem är här med 23.00 tiden hoppas att de inte blir senare iaf. för då kommer jag vara död i morgon på jobbet, :) I morgon är det pannkaker så idag har jag kläkt 220 ägg :D Jätte skojj :P Så imorgon ska jag vara i den lilabaren och då serverar man när det är pannkakor så det ska bli intressant hihi.. Sen så till veckan kommar jag att vara i renseriet från torsad till onsdag då har man hand om grönsakerna bla så då börja jag genast grubbla på vad jag ska hitta på för roligt då man har fria händer där och hitta på vad man vill. om man vill förstås. Och när jag såg att det är min tur till veckan så tänkte jag genast på Larsson så när jag kom hem ringde jag fröken larsson och fråga om hjälp :D Så nu håller lindas hjärna på förfullt för att komma på nått smarrigt åt mig :D Hon är allt bra snäll hon Larsson :D

Ja vad ska man nu hitta på för att få tiden att gå tills besöket kommer, har redan käkat, bäddat åt gästerna mm. Så jag antar att det är bara att sitta här och vänta ha ha..

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: pv

DU har turen på din sida elle är man duktig å flitig så har man tur

2008-01-23 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0