Ha ha, ett gott skratt

Då var det återigen en ny vecka då. Idag var det hur roligt som helst på jobbet hihi. Susanne hon är för rolig hon kan ju inte göra annat än att skratta :D Var en kille där idag med massa skor som man fick prova om man ville så susanne sätte fart och prova ett par vanliga skor typ men det värsta var att dem galppade i mitten :D Hur nu det går tilll hon kunde inte svara på de tyvärr,, ha ha. Var längesen man skratta så mycket hihi.. Det finns som Kerstin sa bara EN Susanne.. Hihi, det har varit en mycket rolig dag..
Har varit ute och gått idag med blev en runda på ca 20 min då syster ringde precis när jag skulle ut så när jag väl kom ut så hade de ju redan blivit mörkt men en liten tur blev det iaf, får bli längre i morgon. *Tycker om min våg* ;)
Ikväll blir det till att kolla klart på the 4400, så jag kan börja kolla på säsong 2 av Prison break hihi.. För kommer ju inte bli nått Prison Break i helgen då jag har besök av mor, syster och dennis.
I morgon vet jag inte var jag kan hamna men hoppas jag hamnar någon stans då jag VILL jobba. :D Men kan ju inte göra nått annat än att hoppas.
Hm nu funderar jag på att spela lite ps2, dansa på mattan eller sjung det är frågan.. Hihi..
Ja nu får jag ta och hitta på nått :P
Ha de så trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ah ok :) Jo det har den, vi tränar 3 ggr i veckan. Nja, Karin, Hanna o marits kusin är med nu, sen är det de gamla vanliga ;) Ja, vi har fakstikst pratat om det, vet dock inte när eller hur. Är det billigt att åka ner till Karlskrona? Puss

2008-01-21 @ 17:18:17
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi driver om mode, underhållning rätt in i vardagen!

2008-01-21 @ 17:53:01
URL: http://foj.blogg.se
Postat av: mikaela

det e linda och partiks säng orka dra me den te gbg :) hehe bra för min del :P

2008-01-21 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0