Dålig uppdatering

Men de beror på att jag har haft fullt upp alla dagar och sen att de är så underbart väder!
Idag har jag varit med emma hela dagen! Vi tog premiär turen till kusten! Grebbestad, och kolla i äffarer och käka langos de va lite roligt när vi kolla på öppetiderna för langos boden då stod det onsdag 4juni 12.00-.... Och vi var där onsdag den 4juni 12.03 haha. Så vi fick iaf färska varor, haha det va sjukt gott!!! :) Sen har vi spela lite biljard sedan med 18.00 gick vi upp till skolan för att kolla på avslutningen, shit va alla barn växer fort jag hinner verkligen inte med alltså. :)
Nu har jag precis packat upp mina kläder så nu ligger dem återigen i min STORA garderob dock har mamma lite gradiner mm i halva men de räcker till iaf. Hihi..
Vet att jag lova bilder i förra inlägget men har inte orkat lagt in dem än sen sitter jag med fel dator igen så ska se om jag har tid och ork till detta i morgon. :) För i morgon tar dem studenten så ska åka med 12.00 till bengtsfors först för att hämnta roserna sen ska jag och emma ta en fika så går strömmkulle ut med 14.30 sen efter de bär de av mot åmål då dem går ut 17.00 eller om de är 16.30 men iaf så de bilr en hel dag i morgon med. haha. Men sen blir de lungt i helgen då blir de bara som jag vet just nu fotboll på fredag äntligen får jag gå och kolla på fotboll igen. :) Men får bli en lugn helg då jag och mamma ska hämta hem busungen dennis på måndag igen. Hihi. Saknar han redan och syster med så klart nu får jag sova helt själv i rummet. :( :)

Hoppas ni haft en bra dag!!
Nu ska jag slappa framför tvn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0