Tillbaka i byn!

Godmorgon!
Nu har de inte blivit mycket bloggande under helgen de beror på att jag tillbringar hela dagarna ute då de är helt underbart väder!
Kom iaf till byn i fredags natt 01.00 de var skönt att vakna i långed när man vakna och visste att man inte behövde åka bil. hehe.

I lördags blev de en promenad ner till farfar med syster och Dennis. Skönt att träffa farfar, ska väl ner igen nu i veckan med syster för han ville spela kort :)
Sen blev de bara att slappa i solen resten av lördagen.
Igår var de fika som stod på schemat så jag åkte till bengtsfors med 11.00 träffa mika och ellenor på parkeringen så gick vi vidare mor kickis cafe, där vi mötte upp emma. Ida var även där så de blev en mycket trevlig fika med en massa tjat. Hehe. Var dock lite varmt att sitta där då jag nu har blivit lite "van" att de ska blåsa hela tiden :D Men de gör de ju inte här haha.
Idag ska jag, mor, syster och Dennis ut på en tur, först ska vi alla tre lämna blod med 10.00 sedan ska jag en sväng förbi norebyn sedan ska  vi till bengtsfors jag ska beställa lite roser, sedan ska vi hälsa på hos mormor sen blir de hem och sola lite till! :D
Får även bli en promenad idag! Höra med emma om hon är sugen på en promenix! :P

Bilder kommer snart då jag nu sitter med fel data!

Ne nu ska jag ner och busa lite! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0