Cykel

Ja då var det fredag igen, härliga fredag. :) Idag var de lungt på jobbet var i köket idag och de som serverades idag var ärtsoppa då det är pi dagen idag alltså 3,14 så det var mattelärarens förslag för em firar eller va man nu ska kalla det den dagen idag eftersom det är den 14 mars och allt haha. Så idag var det pisoup och pitabröd. :) Dock inte så populärt bland eleverna så vart drygt idag men dagen tog slut ändå hihi..

Åhh va trött jag blir på detta skit väder när ska den riktiga våren komma?! Men idag så bestämmde jag mig för att cykla istället för att gå. :) Var lite lite kallt för att cykla än men det gick jag böev så där "kall i halsen" som amanda skulle sagt ;) Men shit va jobbigt de var haha, jag är sån så jag måste cykla så fort jag bara kan och helst ska vill jag stå upp hela tiden med. Ahh va skit trött när jag kom hem igen haha.. Men de var skönt. :) Så det får bli lite mera cykel turer framöver men måste skaffa cykelpump först för tror de var lite luft i däcket. :P Funderar på att börja cykla till jobbet sen lite längre fram. Jag och kerstin prata om de på jobbet härom dagen för hon tänkte hon skulle börja med de snart och hon bor lite längre bort än mig. För är faktiskt inte så  himla långt att cykla till jobbet så om det kan börja bli lite varmare så ska jag allt prova de.. :)

Ja va ska jag nu hitta på idag denna härliga fredag :) Blir som vanligt att bara slappa nu på eftermiddagen/kvällen blir att se på lets dance hoppas jag inte somnar denna gång haha.. Förra veckan somna jag innan utröstningen men som tur va vakna jag till precis innan någon åkte ut haha.. :P Men kan inte hjälpa att jag är trött.. :) Ska bli skönt med lite lång ledigt till veckan.. :)

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0