Dagens!

image244

Idag blev det kassler med bulgur, broccoli, gurka och lite lite ost över så de inte skulle bli så tort! Mycket gott var de iaf. Hihi..

Nu är klockan snart 17.30 och det är fredag kväll. Känns så konstigt att jag fortfarande är ledig. Hihi, har varit de i en vecka och en dag idag så de känns lite märkligt. Nu vill jag att de ska bli måndag så jag får börja jobba igen saknar de. Hihi..

Blev en till promenad förut på ca 30 min. Just nu är jag uppe i 9899steg. Hihi så hoppas på att komma upp i minst 10000 idag med. :) Funderar på om jag ska ta och dansa lite på min matta var ett tag sen nu men har inte kopplat in spelet än sen jag hade med det till gbg haha.. Sen känner jag mig inte helt hundra ont i halsen och lite snuvig, så kanske helt enkelt blir så att jag lägger mig och läser i stället haha.. :)

Senare blir de finalen i lets dance, jag håller på tina. :)
Hoppas ni får en trevli fredags kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0