Del ett

Söndag idag då härligt härligt inte.. Haha.. Vakna med 07.30 inte så nice men jag slog på ett avsnitt av gossip girl så jag fick ligga kvar i sängen ett tag iaf hihi.. Så med halv nio steg jag upp och börjde städa, diska, sortera tvätten och bytte sängkläder. Så jag är precis färdig med allt detta nu, känns såå skönt att ha städa klart redan så slipper man de senare idag. hihi.. För resten av min söndag kommer tillbringas i trapphuset haha.. För kommer springa där en hel del när jag ska till tvätt stugan. Men har en liten paus i allt nu då rjag inte har tvätt tid fören 14.00 så jag funderar på om jag ska ta en promenad eller om jag bara ska slöa nu tills nästa del av söndagen börjar men jag antar att det blir en promenad för klarar inte av att sitta still om jag inte gått en sväng först haha.
Tänkte bjuda på lite bilder från mitt nu rena hem.. Hihi.. :)

image195

image196

image198

image199

image200

image201

Kommentarer
Postat av: Sofia

Här var det verkligen skinade rent :) Du har inte lust att städa lite hos mig ;)

2008-03-16 @ 17:52:11
Postat av: moster

hej gumman ser bra ut duktig flicka . lätt att hålla snygt när man är ensam men värre när det är flera om budet hi hi .kram moster

2008-03-16 @ 18:20:43
Postat av: Ryma

Hej Gumman du kan ju inte sitta där vid teven hur ska då kunna hinna med vi väntar inte på någån vettu hi hi jo då vi väntar på dej kram

2008-03-16 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0