Har jag inte gjort på länge..

Godkväll, ja då börjar äntligen denna dagen gå mot sitt slut skönt, då den varit väldigt lång tycker jag men är nog bara för att jag kunnat gå ut och gått en gång då det varit piss väder!! REGN!!

Men iaf de blev en promenad till amireln. När jag kom in på expert vända jag med en gång haha.. Va sjukt mycket folk så dett amed stegräknarn får vänta till veckan så får pappa hjälpa mig med den. :) Hade iaf sån tur att fisk bilen var med willys även idag. Hehe.. Så blev två mummsiga makrill filèr :) Så käka en förut så tänkte jag att jag skulle ta en till kvällsfika. Hihi. Vet ju dock inte va man ska äta till dem men. Tycker dem är goda att äta som dem är. :P

image246

Har nu ett favvorit plagg att strosa runt i. Hihi. Fick det av pappa när jag var i långed! Det är denna vackra sak!

image245

Hehe så härlig att gå runt i med pyjamas byxor till ;) Tack pappa! :D

Ja nu ikväll har jag gjort nått som jag inte gjort på såå länge! Hihi. Jag har tage massa kort på mig själv haha.. :P Ni kan få se några som jag blev rätt nöjd med! :)

image248
image249image250

Hihi så kul har jag haft de ikväll haha..!

Hoppas ni får en trevlig lördags kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

samma väder samma tråkiga dag fast vi var ju till kusten en sväng köpte lite räkor och blev bjudna på middag trevligt
fina kort på dig kram

2008-03-29 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0