Märkligt väder!

Så var det onsdag eftermiddag då. Härligt härligt att dagarna går så det snart blir sommar. Hihi..
Idag har det varit mycket märklig väder, i morse spö regna de sen på förmiddagen när man jobba då kom solen fram så fint så men sen när man sluta och kom hem då börja det regna och blåsa igen suck. Men jag strunta i det och gick ner med lite skräp sen tog jag mig en promenad, och nu helt plötsligt när jag gått och tänt över allt för att himlen var helt kolsvart för ca 5min sedan nu är himlen helt blå igen mycket märkligt detta måste jag säga.. Men men så är de!

Åhh jag måste vara så otroligt grym på att göra mat, haha.. Idag gjorde jag något som jag aldrig gjort förut heller aldrig hört talas om. Hihi så jag kallar det för Maddes gratäng, haha.. Som består av bulgur, kassler, bacon, lite matlagningsgrädde och lite ost. Var super gott och detta kom jag på helt själv haha.

image193image194


Blev grymnt mätt på det med så ikväll blir det bara en apelsin eller banan. :)

Kommentarer
Postat av: tajny

åh det såg gott ut =)

Postat av: Evelina

Ha en bra onsdagkväll!

2008-03-12 @ 17:23:36
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: daniela

vad gott det såg ut =)=)

2008-03-12 @ 17:30:41
URL: http://daniela2008.blogg.se
Postat av: syster

ha ha du är så söt med dina grönsaker, lite skivad gurka! :-)

2008-03-12 @ 18:53:20
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0