Min dag

Då är snart torsdagen över då. :)
Har hunnit med väldigt mycket idag tycker jag hihi..
Började med att diska upp den STOORA disken haha.. Efter det blev det till att stryka gardiner och fy f*n va tråkigt de är att stryka men behövdes ju. Hihi och fint blev de när de blev klart med. :P
Sen blev det en promenad till amiralen för att köpa batteri och grillad kyckling.. Mumma..
Nu har jag suttit med datorn ett tag kollat runt lite, nu funderar jag på om jag ska ta mig en promenad till eller om jag ska lägga mig i soffan hihi.. Om man kollar ut nu skulle man kunna tro att klockan typ är 14.00. :P Härligt att de börjar bli ljusare. Hihi..
Kommer lite bilder på de jag gjort idag då. :P

Ja just de jag kör ju med steg räknare nu med sätte på mig den vid 07.00 och nu 17.30 har jag gått 12740steg. Grymnt nöjd med detta och då är ju inte ens dagen över riktigt än. Hihi..


image237

Blev så mörka bilder men hoppas ni ser iaf, detta är då i sovrummet med dem nya fina gardinerna jag fick av mor! :)

image238
image239image240

Så fint blev de i tvrummet mycket ljusare. Jag är nöjd! :)

image241

Även köks delen blev lite ljusare när jag tog bort den stora duken. :)

image242

Mumma min goda middag. Grillad kyckling och matvete! Även några skivor gurka haha..:P

image243

Så här fint väder är det här fortfarande idag.. Härligt härligt!!


Kommentarer
Postat av: ryma

HEJ. duktig du gumman. Å de såg gött ut kram

2008-03-27 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0