Ny dag, nya tag!

Ja då var det måndag igen, inte en vanlig måndag för mig dock.
Jag mår hyfsat bra, det kommer i perioder men det är väl inte så konstigt, då jag miste min morfar igår bara så där. :(
När nogåt sånt här händer så börjar man att tänka på att allt kan hända så himla fort utan att man ens är medveten om det. Det tycker jag är de jobbigaste att det bara kan hända precis när som helst. Så det gäller att ta vara på sitt liv och umgås med sina nära och kära så mycket man kan.


Idag på jobbet har det varit rätt stressigt, har ju hand om stora baren på måndagar så är en hel del att göra. Men i morgon är det disken det är skönt.. :)
Vädret idag blev bättre än jag trodde har redan varit ute på min promenad då det såg lite oroligt ut i horisonten men än så länge så lyser solen på mig. :)
Ikväll blir det att skippa sjukhuset för att kolla på kockduellen istället se om det är nått att ha denna gång. Sen blir det anna phil.
Måste även läsa ut min bok med är i slutet nu och den är grymnt spännande, jag köpte mig en bok igår på bok rean som jag är sugen att börja i. Hihi..

Kommentarer
Postat av: cia

jag hörde om din morfar! :( jobbigt!!! PUSSSS

2008-03-10 @ 22:32:30
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0